Dobeš dělá hračky

16. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Dobeš dělá hračky
Zatímco většina lidí z reklamních a mediálních agentur si touží ve skrytu duše otevřít kavárnu nebo alespoň hospodu, Jan Dobeš, bývalý ředitel společnosti ARBOmedia, respektive IP Praha, která mimo jiné zajišťuje i prodej reklamy pro Českou televizi, se odstěhoval do Německa a věnuje se poněkud netradiční zálibě: prodeji a dost možná i výrobě dřevěných hraček. Pokud si chcete objednat dřevené letadélko, autíčko či náklaďák s podpisem bývalého ředitele, můžete tak učinit na internetové stránce www.arcurio.de.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.