Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Disney bude své filmy na internetu chránit pomocí softwaru

Redakce MAM10. 2. 2004

Americká mediální společnost Walt Disney bude své filmy distribuované přes internet chránit před nelegálním kopírováním pomocí speciálního softwaru. Disney chce filmy v digitální podobě začít samostatně prodávat přes internet na přelomu letošního a příštího roku. Software poskytne výrobce programů společnost Microsoft.
“Plánujeme, že budeme moci prodávat filmy pomocí našich i cizích stránek,” komentoval rozhodnutí Peter Murphy, hlavní analytik Disney. Jeho společnost, která zatím využívá k prodeji přes internet pouze cizí společnosti, díky tomuto rozhodnutí získá licenci na používání technologie pro ochranu autorských práv. Software zabrání nelegálnímu kopírování a šíření v digitální podobě přechovávaných hudebních i filmových nahrávek. Filmy tak bude možné posílat mezi počítači i mezi videopřehrávači nové generace, jež jsou vybaveny harddiskem.
“Disney nechce, aby filmový průmysl šel stejnou cestou jako hudební,” komentoval plánovaný obchod Will Poole, viceprezident Microsoftu pro osobní počítače. Hudební průmysl v současnosti totiž hledá cestu, jak zabránit pirátům šířit po internetu hudbu bez zaplacení autorských práv.
Podle agentury Reuters je dohoda mezi Microsoftem a Disney v mnoha aspektech podobná kontraktu Microsoftu a Time Warner z května loňského roku. V ní se společnosti dohodly na spolupráci při výrobě a distribuci digitálního obsahu.

×

Loňský rok byl v prodeji mobilů nejlepší v historii

Starší článek

Romové v Bělehradě a okolí mají vlastní televizi

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: iStock

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Média

Pořad Epicentrum. Česká televize bude sumarizovat aktuální vládní opatření

Živé přenosy z tiskových konferencí vlády tlumočené do znakového jazyka, celodenní zpravodajský servis ČT24, večerní speciály i webové…
26. 2. 202126. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více