ČSOB vyhlásila mediální tendr
Největší domácí banka ČSOB vypsala výběrové řízení na zajišťování mediálních služeb. Výběrové řízení by mělo být maximálně dvoukolové, banka ale předpokládá, že by si vítěze mohla vybrat už v kole prvním. Na dotaz M&M to řekl Roman Kohout, ředitel marketingových služeb ČSOB. “Hlavním kritériem při výběru mediální agentury bude cenová nabídka,” upřesnil. ČSOB oslovila všechny mediální agentury, účast v tendru přijaly OMD, Médea, Vizeum, UM Prague, MindShare, Initiative Media a Pan Media Western Praha. Vítěz by měl být znám do konce března. Na dotaz, zda bude vypsán také tendr na reklamní agenturu, Kohout řekl, že je to zatím předčasná otázka. ČSOB v loňském roce investovala do reklamy podle monitoringu A-Connectu více než 120 milionů Kč, což bylo o více než 30 mil. méně než v roce předchozím.
Marketing & Media, Autor: Martina Vojtěchovská