ČRo má exkluzivitu na hokej

9. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Exkluzivní smlouvu na živé rozhlasové vysílání z mistrovství světa v ledním hokeji v Praze a Ostravě získal Český rozhlas. „Redaktoři z jiných rádií budou mít vstup do mixzóny na základě akreditace, se kterou musí ČRo souhlasit,“ řekla mluvčí šampionátu Michaela Drobná. „V žádném případě nebudou mít akreditovaní zástupci soukromých rádií možnost živě vstupovat do vysílání, a to ani o přestávkách. Nebude možné telefonovat z hlediště. Je to při takovýchto událostech standardní řešení. Zájem ale zatím neprojevilo mnoho rádií,“ zhodnotil šéf sportovní redakce ČRo Petr Souček.


hokej.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.