Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Český rozhlas vyhlásil soutěž o nejlepší ženský a mužský hlas

Redakce MAM2. 2. 2004

Už pojedenácté vyhlásil Český rozhlas soutěž o nejpříjemnější ženský hlas. A stejně jako v posledních letech ji rozšířil i o mužskou kategorii. Podle Reného Zavorala z oddělení komunikace veřejnoprávního rozhlasu je soutěž nazvaná Lady Radio – Radio Man 2004 určena neprofesionálům ve věku od patnácti do sta let, s krásným hlasem, smyslem pro humor a jistou dávkou hravosti. “Zájemci mohou poslat kazetu, minidisk nebo cédéčko s nahrávkou svého hlasu, ve které řeknou pár slov o sobě a něco pro pobavení. Odborná porota z nich vybere deset semifinalistů, kteří 2. dubna změří své síly v pěti disciplinách v průběhu živé rozhlasové nahrávky s publikem,” řekl Zavoral. Šest vybraných pak vystoupí společně se známými herci ve finále, které se uskuteční 3. června v Městském divadle v Poděbradech. Na držitele titulů čekají hodnotné ceny, vyloučena prý není ani možnost navázat spolupráci s veřejnoprávním médiem. Zájemci o účast v soutěži mají své nahrávky s informacemi poslat do konce února na adresu: Český rozhlas 2, Vinohradská 12, 120 99 Praha 2 a na obálku napsat heslo LadyRadio – RadioMan.

×

Francouzská vláda zamezí antisemitskému televiznímu vysílání

Starší článek

Nový reklamní formát na internetu

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více