V Británii rostou prodeje časopisů

19. 2. 2004 09:02

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Prodeje časopisů ve Velké Británii prokázaly ve druhé polovině minulého roku solidní růst.
Podle nedávno uveřejněných údajů Kanceláře ověřování nákladu tisku vzrostl časopisecký trh o 1,6 % v porovnání se stejným obdobím roku 2002. Jedny z nejsilnějších byly programové časopisy kabelových a satelitních televizí s růstem 15,5 %. Výborný rok měl také časopis Cosmo Girl (39,6 %) nebo zpravodajské tituly Prospect (19,7 %) a Week (10,7 %).

-tw-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.