Guardian zůstává jako broadsheet

19. 2. 2004 09:02

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britský deník Guardian neuvede na trh tabloid verzi svého velkého formátu. Potvrdil to šéfredaktor Alan Rusbridger. Rozhodnutí nenásledovat tak např. list The Independent bylo učiněno z ekonomických a vydavatelských důvodů. The Independent se stal v září loňského roku prvním broadsheetem, který přišel na trh s úsporným vydáním, následován deníkem The Times.
Od uvedení na trh vzrostl denní prodej Independentu na 248 876 výtisků (leden 2004). To je více než 12procentní vzestup oproti stejnému období vloni. Náklad listu je teď nejvyšší od listopadu 1997.

-tw-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.