Celodenní podíl prvního programu České televize na televizním trhu se v minulém týdnu zvýšil o 1,6 procenta na 22,1 procenta. Televize Prima si polepšila o necelého půl procenta na 21,5 procenta, což způsobilo, že neudržela před ČT1 svůj mírný náskok z minulého týdne. O půl procenta se snížil podíl nejsledovanější Novy na 42,9 procenta. Naopak si pohoršila ČT2, a to o 1,5 procenta na 7,7 procenta.
Vyplynulo to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Komerční Nově v hlavním vysílacím čase podíl poklesl o 1,4 na 46,3 procenta. ČT1 se naopak zvýšil podíl v tzv. prime time na 23,5 z 21,6 procenta. Primě podíl v prime time stagnoval na 20,1 procenta. Druhému programu veřejnoprávní televize se snížil tržní podíl na 5,5 z 6,4 procenta.
Nejsledovanějším pořadem týdne byly opět Televizní noviny na Nově a zhlédly je více než 3,3 miliony lidí. Hlavní zpravodajskou relaci Události na ČT1 vidělo až 2,1 milionu lidí. K dalšímu dílu nového českého seriálu Černí baroni na stejném kanále usedlo téměř 1,9 milionu lidí. Na Primě zvítězilo pokračování seriálu z dob normalizace Třicet případů majora Zemana. Zhlédlo jej 1,6 milionu dospělých.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?