ČT1 se na televizním trhu minulý týden vrátila před Primu

18. 2. 2004 15:02

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Celodenní podíl prvního programu České televize na televizním trhu se v minulém týdnu zvýšil o 1,6 procenta na 22,1 procenta. Televize Prima si polepšila o necelého půl procenta na 21,5 procenta, což způsobilo, že neudržela před ČT1 svůj mírný náskok z minulého týdne. O půl procenta se snížil podíl nejsledovanější Novy na 42,9 procenta. Naopak si pohoršila ČT2, a to o 1,5 procenta na 7,7 procenta.
Vyplynulo to z údajů, které na základě peoplemetrového měření firmy Mediaresearch zveřejnila Asociace televizních organizací.
Komerční Nově v hlavním vysílacím čase podíl poklesl o 1,4 na 46,3 procenta. ČT1 se naopak zvýšil podíl v tzv. prime time na 23,5 z 21,6 procenta. Primě podíl v prime time stagnoval na 20,1 procenta. Druhému programu veřejnoprávní televize se snížil tržní podíl na 5,5 z 6,4 procenta.
Nejsledovanějším pořadem týdne byly opět Televizní noviny na Nově a zhlédly je více než 3,3 miliony lidí. Hlavní zpravodajskou relaci Události na ČT1 vidělo až 2,1 milionu lidí. K dalšímu dílu nového českého seriálu Černí baroni na stejném kanále usedlo téměř 1,9 milionu lidí. Na Primě zvítězilo pokračování seriálu z dob normalizace Třicet případů majora Zemana. Zhlédlo jej 1,6 milionu dospělých.

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.