Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Portály Seznam a Centrum si budou konkurovat při prodeji aut

Externí autor18. 2. 2004

Přední tuzemské internetové portály Seznam a Centrum si budou konkurovat v nabídce nových a ojetých automobilů přes internet. Co do návštěvnosti menší portál Centrum dnes spustil provoz svých stránek Automix. Seznam, jednička na trhu, počítá s komerčním zahájením provozu svého webu Sauto pravděpodobně od března.
Automix vznikl spojením dvou stránek na Centrum.cz pod názvem Auto a Autobazar. Vedle databáze 176 autobazarů, servisů a prodejců nabízí technické i cenové parametry 4700 aut a 250 testů nových vozů. Server bude také nabízet nové testy, aktuální články, novinky a praktické informace. Centrum v lednu navštívilo 1,1 milionu lidí, což z něj činí druhý nejnavštěvovanější portál.
Seznam se chce podle prvních neoficiálních informací více zaměřit na samotný prodej ojetých i nových aut a úzkou spolupráci s velkými autobazary a prodejci. Součástí nabídky bude i inzerce od soukromých osob. Server Sauto spoléhá na vysokou návštěvnost mateřského Seznamu, na který například v lednu zabrousilo 2,6 milionu lidí. Stránky by měly být propojeny vedle Seznamu ještě s dalším nejmenovaným partnerem.
Provozovatelé Automixu očekávají, že do konce roku stránky získají 140 000 pravidelných uživatelů. Centrum.cz Auto mělo v lednu 71 000 návštěvníků. Automix by se tak dostal na druhé místo mezi stránkami s automobilovou tématikou. Na vrchol žebříčku by se mělo podle odhadů tvůrců i konkurence dostat Sauto. Předchůdce Sauta, Seznam Auto, navštěvovalo kolem 170 000 lidí měsíčně. Mezi další stránky s podobnou tématikou patří server Auto.cz nebo web největšího tuzemského bazaru AAA Auto, které měsíčně navštíví kolem 120 000 lidí.

×

Březnová konference o PR přiblíží zkušenosti z oboru ve světě

Starší článek

ČT1 se na televizním trhu minulý týden vrátila před Primu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více