Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Pán prstenů: Návrat krále popáté vede návštěvnost kin

Externí autor17. 2. 2004




Už měsíc se nic nemění na prvních místech žebříčku návštěvnosti a tržeb českých kin. V čele je závěrečný díl Tolkienovy filmové trilogie Pán prstenů s podtitulem Návrat krále, za ním následuje pokračování Kleinových “básníků” a druhý díl Troškova Kameňáku.


Podle informací Unie filmových distributorů si Tolkiena o víkendu nenechalo ujít dalších téměř čtyřiačtyřicet tisíc filmových fanoušků, kteří v pokladnách nechali 4,6 milionu korun. Za pět týdnů od premiéry si tento snímek připsal na 550.000 diváků a tržby ve výši 63 milionů korun. Návštěvnost Kleinova snímku Jak básníci neztrácejí naději překročila 200 000 diváků a u Troškovy lidové komedie dosáhla za stejnou dobu 165 000 lidí.


Z novinek se na pátém místě tabulky umístil americký příběh Velká ryba, před ní zabodoval thriller s nepříliš optimistickým názvem Texaský masakr motorovou pilou.


Na Oscara nominované Želary producenta a režiséra Ondřeje Trojana, které minulý týden získaly z dvanácti možných jedenáct nominací na Českého lva, skončily opět jedenácté. Jejich návštěvnost proti minulému víkendu vzrostla o 16 procent. Celkem je už zhlédlo na 340.000 diváků, kteří v pokladnách kin nechali 33 milionů korun.


Barvy domácí kinematografie hájí v první dvacítce ještě Marhoulův Mazaný Filip na místě čtrnáctém.


ČR – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 5. února 2004


PRAHA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 5. února 2004


BRNO – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 5. února 2004


MORAVA – Návštěvnost kin podle UFD – týden od 5. února 2004



×

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 5. února 2004

Starší článek

Na českém internetu v lednu surfovalo rekordních 3,83 mil. lidí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více