Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Ústí nad Labem pronajalo pozemky pro venkovní reklamu

Externí autor17. 2. 2004

Ústí nad Labem pronajalo všechny pozemky pro venkovní reklamu ve městě firmě Rengl. Využitím všech ploch chtějí ústečtí radní zabránit vylepování plakátů na černo. Město společnosti celkem pronajalo 38 pozemků se stojany na billboardy. Firma by se měla také starat o čistotu kolem stojanů, snad se zároveň omezí vylepování plakátů na černo, řekl ústecký primátor Petr Gandalovič.
Za každou plochu Rengl ročně zaplatí 1050 korun. Smlouvu radní s firmou podepíší na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou šest měsíců. Cenově zvýhodněné bude vylepování plakátů pro město a městské organizace.
Rengl také podle smlouvy musí postavit jednu plochu pro reklamu v centru města. Sloužit bude pro pozvánky na různé kulturní akce, organizátoři přitom za umístění plakátu nezaplatí nic.
Do konce září by firma měla dokončit rekonstrukci všech ploch pro billboardy ve městě. Starat by se měla také o úklid pozemků v bezprostřední blízkosti ploch. V místech, kde se objevují plakáty na černo, by měl Rengl na své náklady vybudovat nové stojany s plochami pro reklamu.
“Náklady na odstraňování černých plakátů jsou velké, tím, že dáme organizacím více prostoru, kde je mohou beztrestně vylepovat, se černých reklam snad zbavíme,” podotkl Gandalovič.

×

Disney odmítl nabídku na převzetí od Comcastu

Starší článek

Hospodářské noviny mají nové internetové stránky

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více