Organizační výbor hokejového mistrovství světa, které se na přelomu dubna a května uskuteční v České republice, musí zajistit optimální podmínky pro Českou televizi. Zástupci Mezinárodní hokejové federace (IIHF) i jejího marketingového partnera společnosti Infront totiž na pražském jednání dali podle informací ČTK za pravdu televizním pracovníkům v jejich sporu s akciovou společností Sazka.
Sazka je vlastníkem nové víceúčelové haly, jež bude hostit hlavní část šampionátu. Zástupci ČT, kteří budou vyrábět signál i pro další partnerské televize, nesouhlasili například s umístěním několika kamer v aréně. V projektu majitele haly jsou podle televize nevhodně postaveny.
Jádrem sporu však jsou však i tradiční přítomnost vozu jednoho z hlavních sponzorů šampionátu automobilky Škoda a přenos signálu přes centrálu dceřiné společnosti loterijní společnosti Kabelu plus, což představitelé Sazky z bezpečnostních důvodů požadují.
Žádná ze stran se však zatím k jednáním nechtěla oficiálně vyjádřit. „Je to spíše otázka pro organizační výbor mistrovství. Pokud uznáme za vhodné, vyjádříme se k tomu během zítřka,“ řekl tiskový mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund. Představitelé České televize uvedli, že se jednalo o další z řady běžných setkání.
Zástupci organizačního výboru však o celé situaci mimořádně jednali večer i s generálním ředitelem Sazky Alešem Hušákem. Tomu byl přítomen i šéf marketingu IIHF Kimmo Leinonen, který je v těchto dnech v České republice na inspekční cestě společně s dalšími činovníky jednotlivých mezinárodních televizních stanic.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).