Organizační výbor hokejového MS má zajistit ČT optimální podmínky

17. 2. 2004 09:02

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Organizační výbor hokejového mistrovství světa, které se na přelomu dubna a května uskuteční v České republice, musí zajistit optimální podmínky pro Českou televizi. Zástupci Mezinárodní hokejové federace (IIHF) i jejího marketingového partnera společnosti Infront totiž na pražském jednání dali podle informací ČTK za pravdu televizním pracovníkům v jejich sporu s akciovou společností Sazka.
Sazka je vlastníkem nové víceúčelové haly, jež bude hostit hlavní část šampionátu. Zástupci ČT, kteří budou vyrábět signál i pro další partnerské televize, nesouhlasili například s umístěním několika kamer v aréně. V projektu majitele haly jsou podle televize nevhodně postaveny.
Jádrem sporu však jsou však i tradiční přítomnost vozu jednoho z hlavních sponzorů šampionátu automobilky Škoda a přenos signálu přes centrálu dceřiné společnosti loterijní společnosti Kabelu plus, což představitelé Sazky z bezpečnostních důvodů požadují.
Žádná ze stran se však zatím k jednáním nechtěla oficiálně vyjádřit. „Je to spíše otázka pro organizační výbor mistrovství. Pokud uznáme za vhodné, vyjádříme se k tomu během zítřka,“ řekl tiskový mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund. Představitelé České televize uvedli, že se jednalo o další z řady běžných setkání.
Zástupci organizačního výboru však o celé situaci mimořádně jednali večer i s generálním ředitelem Sazky Alešem Hušákem. Tomu byl přítomen i šéf marketingu IIHF Kimmo Leinonen, který je v těchto dnech v České republice na inspekční cestě společně s dalšími činovníky jednotlivých mezinárodních televizních stanic.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.