Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Organizační výbor hokejového MS má zajistit ČT optimální podmínky

Externí autor17. 2. 2004

Organizační výbor hokejového mistrovství světa, které se na přelomu dubna a května uskuteční v České republice, musí zajistit optimální podmínky pro Českou televizi. Zástupci Mezinárodní hokejové federace (IIHF) i jejího marketingového partnera společnosti Infront totiž na pražském jednání dali podle informací ČTK za pravdu televizním pracovníkům v jejich sporu s akciovou společností Sazka.
Sazka je vlastníkem nové víceúčelové haly, jež bude hostit hlavní část šampionátu. Zástupci ČT, kteří budou vyrábět signál i pro další partnerské televize, nesouhlasili například s umístěním několika kamer v aréně. V projektu majitele haly jsou podle televize nevhodně postaveny.
Jádrem sporu však jsou však i tradiční přítomnost vozu jednoho z hlavních sponzorů šampionátu automobilky Škoda a přenos signálu přes centrálu dceřiné společnosti loterijní společnosti Kabelu plus, což představitelé Sazky z bezpečnostních důvodů požadují.
Žádná ze stran se však zatím k jednáním nechtěla oficiálně vyjádřit. “Je to spíše otázka pro organizační výbor mistrovství. Pokud uznáme za vhodné, vyjádříme se k tomu během zítřka,” řekl tiskový mluvčí Sazky Zdeněk Zikmund. Představitelé České televize uvedli, že se jednalo o další z řady běžných setkání.
Zástupci organizačního výboru však o celé situaci mimořádně jednali večer i s generálním ředitelem Sazky Alešem Hušákem. Tomu byl přítomen i šéf marketingu IIHF Kimmo Leinonen, který je v těchto dnech v České republice na inspekční cestě společně s dalšími činovníky jednotlivých mezinárodních televizních stanic.

×

Škoda Auto dnes vyrobila miliontou octavii

Starší článek

Disney odmítl nabídku na převzetí od Comcastu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více