T-Mobile vypsal výběrové řízení na podlinky
Jeden z největších zadavatelů reklamy v České republice, společnost T-Mobile, se rozhodla prověřit služby a ceny svých agentur, kterým svěřuje svůj rozpočet na podlinkové aktivity. I to byl důvod, proč T-Mobile vyhlásil výběrové řízení na BTL agenturu. “Vyhlášení poptávkového řízení je v souladu s běžnou praxí, kdy jsou podmínky spolupráce a smluvní vztahy se všemi významnějšími partnery pravidelně porovnávány s aktuální situací na trhu a přehodnocovány tak, aby byly navázány co nejefektivnější dodavatelsko-odběratelské vztahy,” řekla M&M Martina Kemrová, vedoucí oddělení externí komunikace společnosti. Operátor začal již ve čtvrtek oslovovat celkem zhruba 20 společností, včetně stávajících dodavatelů. Ty představuje především fullservisová agentura Klan a dále dvě menší. Stávající agentury byly do výběrového řízení přizvány také. Podlinkovými aktivitami, na které je tendr vyhlášen, se podle zadání společnosti rozumí především direct marketing, dodávka POS materiálů, ale třeba i reklamní tiskoviny. Uzávěrka prvního kola je naplánována na 2. března. Konečné datum výběrového řízení zatím Martina Kemrová M&M nesdělila.
Radana Čechová, Marketing & Media