Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Nervozita dělí tiskový trh

Externí autor16. 2. 2004

Vydavatelé časopisů nesouhlasí s vládním návrhem zákona o DPH, který počítá s přeřazením časopisů do 19% sazby, zatímco noviny ponechává v 5% sazbě. Požadují proto od poslanců rovný přístup k novinám a časopisům. Stejně tak Unie vydavatelů vyzývá poslance, aby ponechali veškerý periodický tisk v sazbě snížené. Druhé čtení zákona o DPH je na programu ve středu 18. února.
Nervozita ohledně dalšího vývoje DPH však rozlomila tiskový trh a postavila proti sobě vydavatele deníků a časopisů. Ředitel Stratosféry Antonin Herbeck na tiskové konferenci řekl, že stát přijal diskriminační návrh, kterým časopisecká vydavatelství de facto nutí, aby vydávala deníky. Proti tomuto výroku se ale ohradila UVDT. Tisková zpráva unie však rozlítila především ty vydavatele časopisů, kteří jsou jejími členy a kteří tiskovou zprávu označili za aktivitu vydavatelů deníků. Ředitel Sanomy Petr Rasocha M&M řekl, že někteří vydavatelé proto uvažují minimálně o vystoupení z UVDT.
Přeřazení do 19% sazby by mělo citelné následky zejména pro menší vydavatele, odborné a kulturní časopisy. Pro větší vydavatelské domy by převod znamenal nárůst v nákladech v řádech desítek milionů Kč. Vydavatelé také upozorňují na to, že stát přeřazením do 19% sazby nezíská tolik, kolik odhaduje.

Martina Vojtěchovská, Marketing & Media

×

Odborníci ocenili Čedok jako nejlepší cestovní kancelář v ČR

Starší článek

T-Mobile vypsal výběrové řízení na podlinky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Youtube.com | Košík

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Ikea letos v Česku přidá tři nová výdejní místa. Začne odkupovat …

Ikea Česká republika loni utržila 10,5 miliardy korun, což je v meziročním srovnání o 1,5 procenta méně. V roce 2021 otevře nové plánovací…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více