Tiskový mluvčí české pobočky Citibank končí

16. 2. 2004 08:02

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tiskový mluvčí české pobočky Citibank Marek Hlavica ve funkci končí a v pondělí odchází z banky. Hlavicu do doby zvolení jeho nástupce nahradí Andrea Machálková. ČTK to dnes sdělil Hlavica.
Hlavica působil na pozici tiskového mluvčího Citibank od listopadu 2001. V minulosti byl také tiskovým mluvčím Philip Morris Česká republika.
Citibank v ČR vykázala za tři čtvrtletí loňského roku čistý zisk 793 milionů korun. Oproti stejnému období roku 2002 to představuje pětinový nárůst. Celková aktiva banky klesla na 70,6 miliardy korun z předloňských 76,2 miliardy.
Citibank působí v tuzemsku od roku 1991. Nyní má sedm poboček. Dříve se zaměřovala především na podnikové bankovnictví, drobným klientům začala služby poskytovat od roku 2001. Finanční skupina Citigroup, do které Citibank patří, poskytuje celosvětově služby více než 200 milionů klientů ve více než stovce zemí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.