Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Novináři francouzského veřejnoprávního rozhlasu skončili stávku

Externí autor16. 2. 2004

Novináři francouzské veřejnoprávní rozhlasové stanice Radio France odhlasovali 13. února ukončení stávky za zvýšení mezd, kterou zahájili 27. ledna. Do práce se vrátili tentýž den o půlnoci, i když dohoda s vedením zůstala daleko za jejich požadavky. Šlo o nejdelší stávku ve veřejnoprávních sdělovacích prostředcích v zemi za 25 let. Asi 600 novinářů zpravodajských stanic jako France-Info nebo France-Inter požadovalo zvýšení platů na úroveň platů jejich kolegů ve veřejnoprávní televizi. Ti vydělávají v průměru skoro o dvacet procent víc. Vedení rozhlasu tvrdilo, že na zvýšení nemá prostředky. Nakonec se s odbory dohodlo, že novinářům zvýší platy o tři procenta a v březnu jim vyplatí prémii 400 eur. Ve stávce byla podle vedení necelá polovina novinářů, odbory však mluvily – v závislosti na jednotlivých stanicích – o šedesátiprocentní až pětadevadesátiprocentní účasti. Po dobu stávky vysílaly tyto stanice pouze hudbu, což už se začalo projevovat na náladách posluchačů. Z ohlasů, které do rádia posílali, byla polovina negativních. Radio France sdružuje všechny veřejnoprávní rozhlasové stanice v zemi.

×

Potravinářská firma Oetker bude největším výrobcem piva v Německu

Starší článek

Tiskový mluvčí české pobočky Citibank končí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Fakulta strojní VŠB-TUO

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více