Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

Potravinářská firma Oetker bude největším výrobcem piva v Německu

Externí autor16. 2. 2004

Německá potravinářská skupina Oetker uzavřela dohodu o koupi pivovaru Brau und Brunnen, který doplní její divizi Radeberger Gruppe. Firma to oznámila s tím, že se díky této transakci, která ještě musí být schválena německými regulačními orgány, stane největším výrobcem piva v Německu.
Společnost uvedla, že se dohodla na koupi 61,7procentního podílu od HypoVereinsbank za 220 milionů eur. Cílem firmy je získat celkem 75 procent akcií firmy Brau und Brunnen, která vlastní například značky Schultheiss a Jever.
Podíl společnosti Oetker na německém trhu s pivem se díky převzetí Brau und Brunnen zvýší na 15 procent, a firma tak předstihne dosavadní jedničku Interbrew. Ta má tržní podíl zhruba 11 procent poté, co během uplynulých dvou let převzala tradiční bavorské značky Spaten, Franziskaner a Löwenbrau a značku Beck’s.
Spotřeba piva v Německu již řadu let klesá. Pivovary, které se snaží udržet si své skromné zisky, jsou tak čím dál více tlačeny ke slučování svých operaci, napsala agentura AP.
Celková produkce piva v Německu v loňském roce navzdory horkému letnímu počasí klesla o 2,1 procenta na 105,5 milionu hektolitrů. Výroba se snížila již čtvrtým rokem za sebou a po osmé za posledních deset let. Prodej 1280 německých pivovarů negativně ovlivňuje hlavně stárnoucí populace a nová záloha na plechovky, kterou vláda loni zavedla.
Produkce piva v Německu stabilně klesá od poloviny 90. let, kdy pivovary vyprodukovaly více než 115 milionů hektolitrů. Země však v poměru spotřeby piva na hlavu stále zůstává největším konzumentem za Českou republikou a Irskem. V Německu se vyrábí kolem 5000 značek piva.

×

TNS Factum: Před zvýšením TV poplatků dají lidé přednost reklamě

Starší článek

Novináři francouzského veřejnoprávního rozhlasu skončili stávku

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Mladá Fronta

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Lego bude nabízet své stavebnice pro dospělé v showroomech Alza.cz

Společnosti Lego se při pandemii mimořádně daří. A to i kvůli obrovskému zájmu dospělých zákazníků. Značka tak hledá způsob, jak k nim…
15. 1. 202115. 1. 2021
Akce

Slovenský Triad Advertising získal Grand Effie na soutěži Effie Awards …

Evropská soutěž efektivity komunikace ocenila projekt Šetrič pro VÚB banku, která bojovala s impulzivními nákupy na internetu. Agenturou roku je…
14. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více