Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Zprávy

TNS Factum: Před zvýšením TV poplatků dají lidé přednost reklamě

Externí autor16. 2. 2004

Ačkoli se reklamě v televizi vyhýbají téměř tři čtvrtiny diváků, chce většina podle průzkumu agentury TNS Factum raději zachovat nebo zvýšit množství televizní reklamy než platit razantně vyšší koncesionářské poplatky. Pouze 12 procent lidí souhlasí se záměrem zrušit reklamu ve veřejnoprávní televizi a současně zdvihnout koncesionářský poplatek ze 75 korun na dvojnásobek.
S postupným nárůstem televizního poplatku až na 155 korun měsíčně v roce 2010 a omezováním reklamy v České televizi počítá návrh, který minulou středu hlasy koaličních poslanců podpořila mediální komise Poslanecké sněmovny. Neznamená to ale, že totéž schválí i sněmovna, protože se objevují stále nové verze, jak veřejnoprávní média financovat. Zatím není jisté ani to, že dolní komora poplatky vůbec zvýší.
Podle šetření TNS Factum z počátku uplynulého týdne lidé jen neradi připouštějí, že by měli zvýšit své pravidelné finanční výdaje, případně shledávají objem reklamy ve veřejnoprávní České televizi (ČT) únosným ve srovnání s komerčními televizemi. Největší skupinu tvoří ti, kteří si přejí zachování dosavadního podílu reklamy na veřejnoprávních obrazovkách a současně zvýšit poplatky jen o 25 korun. Takových diváků je 48 procent. Nezvyšovat poplatky a povolit víc reklamy si přeje 38 procent diváků.
Ochotnější ke zvyšování poplatku až na dvojnásobek a zrušení reklamy v ČT jsou diváci, kteří v posledním měsíci sledovali nejvíce její druhý program, z nich je pro vyšší poplatek 26 procent diváků, celkově však jde o velmi malou skupinu.
Naproti tomu ti, kteří nejvíce sledovali Novu, dávali nejčastěji přednost tomu, aby se poplatek nezvyšoval a přibylo reklamy. Pro větší podíl reklamy bylo 44 procent těchto diváků.
Přerušování televizních pořadů reklamou nevadí divákům natolik, aby kvůli tomu přestali sledovat nějaký film nebo pořad. Pouhých 14 procent obyvatel si dokázalo vzpomenout na nějaký takový případ letos nebo v loňském roce.

HN, čtk, 16. 2. 2004

×

Sunday Times: Britská vláda zvažuje rozštěpit BBC

Starší článek

Potravinářská firma Oetker bude největším výrobcem piva v Německu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: Cannes Lions

Festival Cannes Lions představil prezidium. Poprvé převládají ženy

Festival kreativní komunikace a marketingu Cannes Lions už zná vedení porot pro všechny soutěžní kategorie. Přibyla šéfka marketingu Netflixu Bozoma…
27. 1. 202127. 1. 2021
Marketing

Košík.cz zkouší nový způsob komunikace. Sází na spoty food bloggerky …

Košík.cz v nové kampani vsadil na autorské spoty české food bloggerky Markéty Pavleje alias Kitchenette. Video se bude objevovat napříč…
26. 1. 202126. 1. 2021
Marketing

Burda International CZ: Dny Marianne budou dvakrát do roka

Vydavatelství Burda International CZ loni prošlo změnami a přestalo vydávat několik svých titulů: Katku, Marie Claire, Joy, Náš útulný byt…
26. 1. 202126. 1. 2021
Média

Atmedia zahajuje spolupráci s M7 Group. Míří pod ni stanice …

Mediální zastupitelství tematických televizních stanic Atmedia zahajuje spolupráci se společností M7 Group, která na českém a slovenském TV trhu…
26. 1. 202126. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing
Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více