Britská vláda utrácela za reklamu

27. 2. 2004 09:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Výdaje britské vlády na reklamu vzrostly v minulém roce o téměř 15 procent na více než 138 milionů liber. Vyplývá to z údajů uveřejněných v časopise Marketing. Největší výdaje ze žebříčku top 100 zadavatelů reklamy měla společnost Procter & Gamble (189,9 mil. liber), následovaná britskou vládní agenturou COI Communications (138,2 mil.) a British Telecom (96,3 mil.). Výdaje na reklamu v roce 2003 vrostly u dvou třetin společností z top 100. Uvedená čísla zahrnují reklamu v televizi, rádiu, outdooru, tisku a kině.

-tw-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.