Březnová konference o PR přiblíží zkušenosti z oboru ve světě
Mezinárodní konference o public relations se bude věnovat přístupům, jež se ve vztazích s veřejností používají v zahraničí. Své zkušenosti by měli 4. března Čechům, ale i účastníkům z dalších zemí vstupujících do Evropské unie, předat odborníci z Velké Británie či USA. Řekli to zástupci pořadatelů, tedy Asociace PR agentur (APRA), PR Klubu a agentury Protocol Service.
Na konferenci by měl přednášet například výkonný šéf britské pobočky firmy GCI a předseda GCI Europe Adrian Wheeler. Měl by na praktických příkladech ukázat, jak se organizují mezinárodní PR kampaně. O mezinárodním obchodu bude hovořit i výkonný ředitel londýnské The EuroPR Group Richard Price.
Skotský odborník Kevin Dorrian, který je ředitelem společnosti Acumen, bude radit, jak může PR agentura zvládnout očekávání klienta.
Z USA přiletí prezident a výkonný ředitel Brand Central Station Mike Bawden. Přiblíží, jak připravit a prezentovat zprávy na americkém trhu pro americkou veřejnost. Marketingová ředitelka americké firmy Becker & Poliakoff Susan Greenová poradí, kdy je výhodou interní PR a kdy je lépe najmout si externí agenturu.
APRA v devadesátých letech již několik konferencí o PR uspořádala, poté následovala přestávka.
Jednodenní konference je určena pro ředitele společností, marketingové manažery a profesionály z oboru komunikace a médií. Konference bude rozdělena na dvě části. Dopoledne by se měli účastníci seznámit s aktuálními trendy, vizemi a zajímavými případovými studiemi. Odpolední část by měla být spíše interaktivní diskuzí na téma regionální specifika a národní strategie.