Braun si vybral BBDO

2. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Braun si vybral BBDO
Firma Braun odevzdala svou kreativitu globálně do rukou BBDO (Omnicom Group). Odhadovaný rozpočet se pohybuje kolem 50 milionů dolarů. Zdroje blízké společnosti uvádějí, že agentura byla vybrána bez absolvování prezentací v posledním kole pitche. Toho se účastnily i Lowe (Interpublic) a Ogilvy & Mather (WPP). Ani jedna z těchto agentur však nedostala příležitost se v posledním kole ukázat.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.