Společnost Czech Indoor Media, provozující sítě Boomerang Media, rozšíří od 10. února své působení v oblasti indoorové reklamy. K sítím Bar&Club, Fitness, Cinema a HairDress přibyla nová celorepubliková síť vysokých škol – tzv. University Network.
Výsledkem spolupráce s vydavatelstvím EuroCampus ČR je síť stojanů na všech univerzitách ČR. Tzv. University Free Cards – pohlednice distribuované zdarma prostřednictvím stojanů, budou k dispozici studentům 40 státních vysokých škol společně s časopisem Eurocampus. Cílovou skupinou jsou nezávislí mladí lidé ve věku 18 – 26, otevření veškerým novinkám.
Prvními zadavateli, kteří využili University Network, jsou společnosti Karlovarská Becherovka, Plzeňský Prazdroj pro značku Gambrinus a společnost Reckitt Benckiser pro značku Veet.
Z výzkumu inzertního nosiče Boomerang Free Cards zpracovaného agenturou Median vyplývá, že mezi respondenty, kteří znají a aktivně pracují s pohlednicemi Boomerang, je nadprůměrné množství studentů (65,2 %). Respondenti na tomto reklamním médiu nejvíce oceňují vtip, zábavu (56,5 %) a pěkný design (52,5 %). Důležité je také vnímání pohlednice jako nositele informace o nových produktech a službách.
-sch-