Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Boomerang na vysoké školy

Redakce MAM9. 2. 2004

Společnost Czech Indoor Media, provozující sítě Boomerang Media, rozšíří od 10. února své působení v oblasti indoorové reklamy. K sítím Bar&Club, Fitness, Cinema a HairDress přibyla nová celorepubliková síť vysokých škol – tzv. University Network.
Výsledkem spolupráce s vydavatelstvím EuroCampus ČR je síť stojanů na všech univerzitách ČR. Tzv. University Free Cards – pohlednice distribuované zdarma prostřednictvím stojanů, budou k dispozici studentům 40 státních vysokých škol společně s časopisem Eurocampus. Cílovou skupinou jsou nezávislí mladí lidé ve věku 18 – 26, otevření veškerým novinkám.
Prvními zadavateli, kteří využili University Network, jsou společnosti Karlovarská Becherovka, Plzeňský Prazdroj pro značku Gambrinus a společnost Reckitt Benckiser pro značku Veet.
Z výzkumu inzertního nosiče Boomerang Free Cards zpracovaného agenturou Median vyplývá, že mezi respondenty, kteří znají a aktivně pracují s pohlednicemi Boomerang, je nadprůměrné množství studentů (65,2 %). Respondenti na tomto reklamním médiu nejvíce oceňují vtip, zábavu (56,5 %) a pěkný design (52,5 %). Důležité je také vnímání pohlednice jako nositele informace o nových produktech a službách.

-sch-

×

Chalupský mluvčím Transgasu

Starší článek

Petr Sichrovský ředitelem Xerox Czech Republic

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více