Beyoncé: hvězda hudebního i reklamního nebe

10. 2. 2004 09:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Po nedělním ceremoniálu prestižních hudebních Grammy Awards, které se udílely v Los Angeles, je už naprosto jasné, kdo je letošní hvězdou číslo jedna. Zpěvačka Beyoncé Knowlesová si odnesla pět gramofonků, což v jazyce šoubyznysu znamená jediné – triumf. Ovšem nejen na hudebním poli. Její jméno se totiž nyní stává výnosným reklamním artiklem.
Ještě na začátku loňského roku přitom byla Beyoncé jen jednou z mnoha hezkých tváří amerického rhythm&blues. Její skladby se dobře prodávaly, dívčí skupina Destiny’s Child, kterou založila, byla často slyšet z rádií po celém světě.
Na vrchol popularity ji vynesl až loňský rok. Debutová nahrávka Dangerously In Love se stala téměř přes noc platinovou a teprve dvaadvacetiletá zpěvačka se okamžitě ocitla ve středu zájmu nejen médií, ale hlavně módních firem a reklamního byznysu.
„Beyoncé je dnes mezinárodně uznávanou hudebnicí, jejíž kariéra i popularita strmě stoupá vzhůru. Uvážíme-li navíc její nepřehlédnutelnou image, stává se ideální adeptkou pro ty nejprestižnější reklamní kampaně letošního roku,“ uvedl na konci ledna Tommy Hilfiger, předseda a hlavní návrhář společnosti Tommy Hilfiger U.S.A. pro list The New York Times.
Jejich dceřiná firma, společnost Tommy Hilfiger Toiletries, spadající do kosmetického koncernu Estée Lauder Companies totiž minulý týden oznámila, že se Knowlesová stane pro několik příštích let novou tváří jejich značky. Knowlesová za první rok spolupráce s Hilfigerem přijde asi na pět miliónů dolarů, napsaly BBC News. „Beyoncé letos představuje pro reklamní byznys nesmírně přitažlivou kombinaci. Ztělesňuje totiž kvality, k nimž se hlásí celá řada módních a kosmetických značek. Je nezávislá, úspěšná, talentovaná, krásná,“ uvedl Fabrice Weber, prezident firmy Aramis and Designer Fragrances, na jejichž reklamních kampaních se letos Knowlesová bude rovněž podílet.
Beyoncé se však letos nestala jen tváří luxusní kosmetiky, kontrakt podepsala i s Pepsi, pro niž spolu se zpěvačkami Pink a Britney Spearsovou nyní natáčí reklamní spot. Podle informací některých amerických serverů navíc Knowlesová zvažuje i nabídku italského módního koncernu Versace.

Hospodářské noviny, 10. 2. 2004, autor: Irena Zemanová

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.