Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Beyoncé: hvězda hudebního i reklamního nebe

Redakce MAM10. 2. 2004

Po nedělním ceremoniálu prestižních hudebních Grammy Awards, které se udílely v Los Angeles, je už naprosto jasné, kdo je letošní hvězdou číslo jedna. Zpěvačka Beyoncé Knowlesová si odnesla pět gramofonků, což v jazyce šoubyznysu znamená jediné – triumf. Ovšem nejen na hudebním poli. Její jméno se totiž nyní stává výnosným reklamním artiklem.
Ještě na začátku loňského roku přitom byla Beyoncé jen jednou z mnoha hezkých tváří amerického rhythm&blues. Její skladby se dobře prodávaly, dívčí skupina Destiny’s Child, kterou založila, byla často slyšet z rádií po celém světě.
Na vrchol popularity ji vynesl až loňský rok. Debutová nahrávka Dangerously In Love se stala téměř přes noc platinovou a teprve dvaadvacetiletá zpěvačka se okamžitě ocitla ve středu zájmu nejen médií, ale hlavně módních firem a reklamního byznysu.
“Beyoncé je dnes mezinárodně uznávanou hudebnicí, jejíž kariéra i popularita strmě stoupá vzhůru. Uvážíme-li navíc její nepřehlédnutelnou image, stává se ideální adeptkou pro ty nejprestižnější reklamní kampaně letošního roku,” uvedl na konci ledna Tommy Hilfiger, předseda a hlavní návrhář společnosti Tommy Hilfiger U.S.A. pro list The New York Times.
Jejich dceřiná firma, společnost Tommy Hilfiger Toiletries, spadající do kosmetického koncernu Estée Lauder Companies totiž minulý týden oznámila, že se Knowlesová stane pro několik příštích let novou tváří jejich značky. Knowlesová za první rok spolupráce s Hilfigerem přijde asi na pět miliónů dolarů, napsaly BBC News. “Beyoncé letos představuje pro reklamní byznys nesmírně přitažlivou kombinaci. Ztělesňuje totiž kvality, k nimž se hlásí celá řada módních a kosmetických značek. Je nezávislá, úspěšná, talentovaná, krásná,” uvedl Fabrice Weber, prezident firmy Aramis and Designer Fragrances, na jejichž reklamních kampaních se letos Knowlesová bude rovněž podílet.
Beyoncé se však letos nestala jen tváří luxusní kosmetiky, kontrakt podepsala i s Pepsi, pro niž spolu se zpěvačkami Pink a Britney Spearsovou nyní natáčí reklamní spot. Podle informací některých amerických serverů navíc Knowlesová zvažuje i nabídku italského módního koncernu Versace.

Hospodářské noviny, 10. 2. 2004, autor: Irena Zemanová

×

Zástupcem šéfredaktora české pobočky BBC Michal Růžička

Starší článek

Interaktivní digitální televize bude s divákem komunikovat

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Pxhere.com

Duševní zdraví zaměstnanců: problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenže teď to vypadá,…
28. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Témata, která dělí společnost: dominuje zdraví

Několik témat dělí českou společnost na pět skupin. Liší se zájmy, obavami a také aktuálními i budoucími možnostmi. Jsme ohroženou skupinou Početně…
27. 2. 202126. 2. 2021
Marketing

Návrhář Černý a herečka Vagnerová jsou novými ambasadory značky Lexus

Módní návrhář Jan Černý se stal novým ambasadorem automobilky Lexus. Je součástí rodiny, do níž patří šéfkuchař Zdeněk Pohlreich nebo herečka Tereza…
26. 2. 202126. 2. 2021
Média

MZd posunulo termín pro mediálky. Důvod? Malé opravy zadání

Dnes v 10 hodin dopoledne mělo být uzavřeno odevzdání přihlášek do výběrového řízení pro mediální agenturu. To ministerstvo zdravotnictví vypsalo…
26. 2. 202127. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více