Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Berryovi chtějí Daily Telegraph zpět do rodiny

Redakce MAM12. 2. 2004

Je to téměř 20 let, co rodina Berryů ztratila kontrolu nad deníkem The Daily Telegraph. Nyní věří, že mohou noviny získat zpět. Jak ale podotýká deník The Times, jejich šance jsou malé. Vůdcem comebacku je Nicholas Berry (61), syn lorda Hartwella, bývalého vlastníka Telegraphu. Ten prodal list v roce 1985 kvůli finančním potížím mediálnímu magnátovi Conradu Blackovi. Berryovi disponují více než 100 miliony liber, ale budou muset sehnat více peněz na důvěryhodnou nabídku. The Daily Telegraph a The Sunday Telegraph budou stát kolem 500 milionů liber. Ačkoliv přímý vlastník Telegraphu, Hollinger International, spustil dražbu majetku, lord Black, jenž byl minulý měsíc odvolán z funkce předsedy správní rady Hollingeru, souhlasil s prodejem většinového podílu bratrům Barclayovým. Ti jsou majiteli například titulů Scotland on Sunday či The Business. Dalšími zájemci o koupi deníku jsou Richard Desmond, vlastník Daily Expressu, a finanční skupiny Candover Investments a Collins Stewart Tullett.

-tw-

×

Začíná 13. ročník turistického veletrhu Holiday World

Starší článek

Návštěvnost kin podle Unie filmových distributorů – týden od 29. ledna 2004

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více