Bauer Verlag urychlil magazín

4. 2. 2004 14:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Hamburský vydavatelský dům Bauer Verlag uvede na trh svůj nový nákupní magazín Shop & Style již 11. února, zatímco původní plány počítaly až s 25. únorem. Titul se čtvrtletní periodicitou počítá se zaváděcím nákladem ve výši 400 tisíc výtisků. Kapesní formát magazínu nabídne 172 stran textu a ilustrací ze světa módy, krásy, sportu a trávení volného času. Cena výtisku je stanovena na 1,99 euro, stránka barevné inzerce přijde zadavatele na 9 999 euro. Uvedení titulu na trh podpoří kampaň v televizi, printu a venkovní reklamě.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.