TITULEK13: Anglická epidemie pánských týdeníků?
Přestože se trh pánských týdeníků ve Velké Británii ještě ani nestačil pořádně zformovat, média již předpovídají pokusy dalších vydavatelů vstoupit do nově se rodícího segmentu. Po vydavatelských domech Emap a IPC mají podle britských médií v úmyslu začít vydávat podobný typ týdeníků i německé vydavatelství Bauer a vydavatelství Richarda Desmonda Northern & Shell, přestože zatím jakékoliv aktivity tohoto typu zástupci obou společností popírají.
Ředitel vydavatelství Bauer David Goodchild přiznal, že jeho firma pozorně sleduje válku, jež vypukla mezi vydavateli týdeníků Nuts a Zoo Weekly. Nicméně vyvrátil, že by si již Bauer zarezervoval prostor na televizní kampaň.
Někteří pozorovatelé také očekávají, že do nové oblasti časopisů by mohlo vstoupit vydavatelství Dennis. Jiní namítají, že investice do startu nového týdeníku by si podle zkušeností vydavatelství IPC a Emap vyžádala přibližně 11 mil. liber, což by mohlo zájemce odradit.
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.