Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Analýza: Reklama na internetu převýší v Británii rozhlas

Redakce MAM11. 2. 2004

Hodnota reklamy na internetu v Británii by podle zdejší agentury Internet Advertising Bureau měla do tří let předstihnout reklamu v rozhlase.
Zpráva patří k dalším náznakům rostoucí důvěry v internet, která po řadě přehnaných slibů a po prasknutí internetové burzovní bubliny v posledních letech výrazně poklesla. Jak píše odborný magazín ZDNet UK, tento trend by šel i proti očekáváním celého zbytku odvětví reklamy, která od konce 90. let stagnuje.
Británie je největším evropským internetovým trhem a výrazným mediálním trhem. Asi polovina obyvatel je nyní připojena k internetu. Pokrok ve vysokorychlostním připojení tento trend dále posiluje a umožňuje kromě toho inzerentům zadávat i nové, náročnější typy reklamy.
Vzhledem k tomu, že stále více lidí nyní brouzdá po internetu i prostřednictvím jiných programů než obvyklých prohlížečů – například programů k výměně rychlých vzkazů, přehrávačů nejrůznějších typů médií, hudby, filmových klipů – mají nyní zadavatelé také zcela nové možnosti. Podle firmy Nielsen Ratings nyní tyto programy už používají tři ze čtyř uživatelů internetu.

×

Koalice chce zrušit reklamu v České televizi

Starší článek

Adresa internetových stránek Whitehouse.com je na prodej

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více