Novou reklamní agenturu si vybírá alternativní komunikační operátor Aliatel. Do výběrového řízení pozval čtyři agentury, jejich jména však odmítl Marek Ševčík z marketingu společnosti upřesnit. Pro Aliatel, který patří mezi tři největší poskytovatele datových služeb na trhu, zajišťovala poté, co se rozešel s Leo Burnett, nárazové reklamní služby agentura DTP studio Karel Sláma. Aliatel v loňském roce své výdaje na propagaci prudce snížil. Zatímco v roce 2002 do nákupu mediální plochy investoval podle údajů AC Nielsen 71 mil. korun, letos to bylo o 50 mil. méně. Služby Aliatelu využívá podle vlastního odhadu firmy 5 % společností v České republice. Akcionářská struktura společnosti je ze 60 % tvořena rozvodnými energetickými akciovými společnostmi (Severomoravská energetika, Jihomoravská energetika, Jihočeská energetika a Západočeská energetika mají po 10,33 %, Pražská energetika a Severočeská energetika po 9,33 %). Zbývajících 40 % akcií je v držení německé energetické společnosti RWE.
Marketing & Media, 9. 2. 2004, Autor: Jindřich Jirásek