Aliatel vypsal tendr

9. 2. 2004 09:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Novou reklamní agenturu si vybírá alternativní komunikační operátor Aliatel. Do výběrového řízení pozval čtyři agentury, jejich jména však odmítl Marek Ševčík z marketingu společnosti upřesnit. Pro Aliatel, který patří mezi tři největší poskytovatele datových služeb na trhu, zajišťovala poté, co se rozešel s Leo Burnett, nárazové reklamní služby agentura DTP studio Karel Sláma. Aliatel v loňském roce své výdaje na propagaci prudce snížil. Zatímco v roce 2002 do nákupu mediální plochy investoval podle údajů AC Nielsen 71 mil. korun, letos to bylo o 50 mil. méně. Služby Aliatelu využívá podle vlastního odhadu firmy 5 % společností v České republice. Akcionářská struktura společnosti je ze 60 % tvořena rozvodnými energetickými akciovými společnostmi (Severomoravská energetika, Jihomoravská energetika, Jihočeská energetika a Západočeská energetika mají po 10,33 %, Pražská energetika a Severočeská energetika po 9,33 %). Zbývajících 40 % akcií je v držení německé energetické společnosti RWE.

Marketing & Media, 9. 2. 2004, Autor: Jindřich Jirásek

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.