Aliatel vypsal tendr

9. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

TITULEK: Aliatel vypsal tendr

Novou reklamní agenturu si vybírá alternativní komunikační operátor Aliatel. Do výběrového řízení pozval čtyři agentury, jejich jména však odmítl Marek Ševčík z marketingu společnosti upřesnit. Pro Aliatel, který patří mezi tři největší poskytovatele datových služeb na trhu, zajišťovala poté, co se rozešel s Leo Burnett, nárazové reklamní služby agentura DTP studio Karel Sláma. Aliatel v loňském roce své výdaje na propagaci prudce snížil. Zatímco v roce 2002 do nákupu mediální plochy investoval podle údajů AC Nielsen 71 mil. korun, letos to bylo o 50 mil. méně. Služby Aliatelu využívá podle vlastního odhadu firmy 5 % společností v České republice. Akcionářská struktura společnosti je ze 60 % tvořena rozvodnými energetickými akciovými společnostmi (Severomoravská energetika, Jihomoravská energetika, Jihočeská energetika a Západočeská energetika mají po 10,33 %, Pražská energetika a Severočeská energetika po 9,33 %). Zbývajících 40 % akcií je v držení německé energetické společnosti RWE.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.