Aliatel si vybral TBWA

23. 2. 2004 00:02

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.


Reklamní agentura TBWAPraha zvítězila v tendru telekomunikační společnosti Aliatel na zajišťování reklamních služeb. TBWA ve výběrovém řízení porazila další tři uchazeče. Jejich jména však firma odmítla zveřejnit. Public relations a nákup reklamní plochy v médiích budou nadále pro Aliatel zajišťovat agentury MMD a MediaWest.
Poté, co se Aliatel rozešel v loňském roce s agenturou Leo Burnett, zajišťovala pro něj nárazové reklamní služby agentura DTP studio Karel Sláma.
Firma vloni výrazně snížila své výdaje na propagaci. Zatímco v roce 2002 investoval Aliatel do nákupu mediální plochy podle údajů ACNielsen 71 mil. korun, o rok později to bylo o 50 mil. méně. Služby Aliatelu využívá podle vlastního odhadu firmy 5 % společností v České republice. TBWA se letos při získávání nového byznysu daří. Od počátku roku získala už reklamní rozpočet Českomoravské stavební spořitelny a Živnobanky.


01_aliatel.jpg ()
Dá letos víc na reklamu? Aliatel se vrací zpět k velké agentuře.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.