Reklamní agentura TBWAPraha zvítězila v tendru telekomunikační společnosti Aliatel na zajišťování reklamních služeb. TBWA ve výběrovém řízení porazila další tři uchazeče. Jejich jména však firma odmítla zveřejnit. Public relations a nákup reklamní plochy v médiích budou nadále pro Aliatel zajišťovat agentury MMD a MediaWest.
Poté, co se Aliatel rozešel v loňském roce s agenturou Leo Burnett, zajišťovala pro něj nárazové reklamní služby agentura DTP studio Karel Sláma.
Firma vloni výrazně snížila své výdaje na propagaci. Zatímco v roce 2002 investoval Aliatel do nákupu mediální plochy podle údajů ACNielsen 71 mil. korun, o rok později to bylo o 50 mil. méně. Služby Aliatelu využívá podle vlastního odhadu firmy 5 % společností v České republice. TBWA se letos při získávání nového byznysu daří. Od počátku roku získala už reklamní rozpočet Českomoravské stavební spořitelny a Živnobanky.
Dá letos víc na reklamu? Aliatel se vrací zpět k velké agentuře.