Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Aliatel se rozhodl pro spolupráci s TBWA Praha

Redakce MAM20. 2. 2004

Pro dlouhodobou koncepční spolupráci v oblasti komunikace značky společnosti si Aliatel vybral agenturu TBWAPRAHA. Agentura se bude podílet na tvorbě a realizaci celkové komunikační strategie Aliatelu.
Dohodě o spolupráci s TBWAPRAHA předcházelo výběrové řízení, kterého se účastnily čtyři reklamní agentury. Kromě zkušeností agentur, jejich možností a portfolia nabízených služeb byl hodnocen také konkrétní návrh připravované reklamní kampaně Aliatelu pro nejbližší období.
Aleš Růžička, senior manažer marketingového oddělení společnosti Aliatel, říká: „Hledali jsme partnera pro realizaci naší reklamy a marketingové komunikace, včetně podpory v oblasti strategického plánování aktivit pro efektivní oslovení našich cílových segmentů. Po pečlivém zvážení všech nabídek a předpokladů hodnocených agentur jsme se rozhodli pro spolupráci s TBWAPRAHA. Věříme, že společně s TBWA dále posílíme velmi dobrou pozici Aliatelu jako preferovaného poskytovatele telekomunikačních služeb pro firmy.“
Radek Dráb, Client Service Director agentury TBWAPRAHA, dodává: „Na trhu alternativních operátorů v marketingové komunikaci panuje řada konvencí, které jsme se ve výběrovém řízení snažili identifikovat a přijít s řešením, které jednak využije již dobrou pozici Aliatelu ve firemním segmentu a zároveň cílovou skupinu osloví skutečně relevantní informací, na základě které se rozhodne pro toho správného operátora.“
Akciová společnost Aliatel poskytuje výběr datových, telefonních a internetových služeb.

-zem-

×

Denní návštěva internetu v ČR poprvé překonala milionovou hranici

Starší článek

V Brně probíhá veletrh Opta

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Pixabay.com

Austrálie má svůj bič na Google a Facebook

Australský parlament schválil hojně diskutovaný zákon, který přiměje technologické firmy platit vydavatelům za obsah. Jedná se o celosvětově doposud…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

VIDEO: Televizní spot pro Astrid natáčeli starou analogovou kamerou

Agentura Brain One natočila kampaň pro novou řadu produktů značky Astrid na analogovou kameru. Hlavní hrdinky spotu je pak vyobrazena ve snovém…
25. 2. 202125. 2. 2021
Newsletter

Problémy v týmech už nelze přehlížet

Prevence je to nejlepší, co mohly v otázkách duševního zdraví firmy pro zaměstnace ještě před krizí udělat. Jenž teď to vypadá,…
25. 2. 202125. 2. 2021
Marketing

Hollandia představí novou komunikaci zmrzlin: „Jogurt tak dobrej, až …

Jogurtová značka Hollandia se chce více zaměřit na image svých zmrzlin. Ty sice vyrábí už několik let, ale až nyní budou mít ucelený, modernější…
25. 2. 202125. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Do Ranní show Evropy 2 se vrací Lucie Černá. Střídá Kateřinu Říhovou
Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více