ADM loni roznesla více letáků

24. 2. 2004 16:02

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Agentura pro distribuci a marketing (ADM) v loňském roce roznesla více než 1,2 miliardy letáků, zatímco o rok dříve to bylo 830 milionů. Informovala o tom Jana Skopcová z ADM. Obrat firmy se meziročně zvýšil na 343 milionů korun z 283 milionů. Firma odhaduje, že má na tuzemském trhu distribuce letáků těsně nadpoloviční podíl.
Počet distribuovaných letáků i obrat společnosti ADM se rok od roku zvyšuje. V roce 2001 doručila firma 660 milionů reklamních tiskovin a její obrat činil 185 milionů korun.
Letáky jsou oblíbeným marketingovým nástrojem hypermarketů, supermarketů a diskontních prodejen. Podle odhadu firmy Incoma Research obchodníci a dodavatelé loni investovali do letákových kampaní 7,5 miliardy korun. To téměř odpovídá čistým výdajům do televizní reklamy. Za předloňský rok Incoma údaje nemá.
Skopcová také oznámila, že novým generálním ředitelem ADM je Vladimír Chlum (36 let). Ten je zároveň spoluzakladatelem a jednatelem firmy. Chlum by měl v nově ustavené funkci zastřešit řízení obchodních jednotek firmy v Čechách a na Slovensku, a to v oblastech adresného a neadresného doručování reklamních materiálů. Měl by také řídit rozvojové projekty skupiny v regionu střední a východní Evropy, uvedla Skopcová.
Nejvýše ve firemní hierarchii ADM dosud stál výkonný ředitel a jednatel Pavel Roušar, který ve funkci zůstává.
Majoritním vlastníkem společnosti je holandská skupina TPG Post. Ta ovládá 67 procent společnosti, zbytek vlastní původní zakladatelé.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.