Zlepšená prognóza pro noviny

12. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Behavio otestovalo Habánské zákony od WMC Grey a hokejový spot Komerční banky od VCCP Prague

Agentura Behavio již tradičně otestovala dvě nejúspěšnější reklamy měsíčního kola Souboje spotů. V březnovém klání uspěly Habánské sklepy a Komerční banka. O tom, s čím uspěly u diváků, si přečtěte v aktuálním vydání Marketing & Media 16/2024.

Reklama
SDG

TITULEK: Zlepšená prognóza pro noviny
Společnost Morgan Stanley zvýšila své hodnocení vývoje novinového trhu ve Spojených státech z „opatrného“ na „atraktivní“. „Věříme, že nárůst cen televizní inzerce v prime time může přinést zlepšení pro novinový trh,“ zdůvodnila své rozhodnutí. V letošním roce by tak podle předpovědi Morgan Stanley měly inzertní příjmy novinového trhu v USA vzrůst o 9 až 10 %.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení