Zima zvedá hovory

12. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Zima zvedá hovory
V souvislosti se zimním počasím a nárůstem dopravních nehod a škod způsobených živelními událostmi, především sněhovými vichřicemi, zaznamenalo Klientské středisko České pojišťovny zhruba 30% nárůst volajících, kteří ČP hlásí pojistné události. 300 operátorů tak vyřizuje namísto obvyklých 8-9 tis. telefonátů 12 tisíc hovorů denně. ČP předpokládá, že telemarketing by měl v budoucnu představovat její nejdůležitější komunikační kanál s klienty.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.