Zemřel novinář a publicista Jiří Loewy

4. 1. 2004 22:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve věku 73 let zemřel po těžké nemoci ve čtvrtek večer v německém Wuppertalu český novinář a publicista Jiří Loewy.
Jiří Loewy strávil jako politický vězeň několik let v komunistických žalářích pro odbojové aktivity v řadách sociální demokracie. V roce 1969 emigroval do Rakouska, odkud se odstěhoval do německého Wuppertalu. Zde vydával a redigoval exilový časopis Právo lidu.
Čtyři roky byl ústředním tajemníkem sociální demokracie v exilu. Do roku 1995 působil jako člen ústředního výkonného výboru ČSSD. Jiří Loewy byl nositelem medaile za zásluhy o Českou republiku, držitelem Pamětní ceny Wenzla Jaksche a laureátem novinářské Ceny Ferdinanda Peroutky. V posledních letech se věnoval psaní článků, fejetonů a komentářů pro Lidové noviny.
Poslední rozloučení se zesnulým se uskuteční v pátek 9. ledna v 10:00 v kapli na hřbitově Am Bredtchen, Hainstrasse, Wuppertal-Elberfeld.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.