TITULEK13: Z reklamy se možná stane televizní show
Neustále klesající efektivita klasického 30sekundového formátu televizního spotu děsí zadavatele čím dál víc. Ti se proto snaží hledat nové cesty, jak televizní reklamu ozvláštnit. Americký pivovar Miller například uvažuje o tom, že by svou úspěšnou televizní kampaň High Life začal vysílat jako televizní show.
Pět let stará série televizních reklam na značku Miller High Life ukazovala prosté požitky, které život (s pivem) přináší. High Life je také jeden z uvažovaných názvů, které by mohl chystaný pořad nést. I když by pivovar chtěl začít s přípravou show už v únoru, nemá zatím podepsanou smlouvu s žádnou televizní stanicí, jež by program vysílala. Pořad mají vymýšlet kreativci z portlandské reklamní agentury Wieden & Kennedy. Ti jsou rovněž autory původní kampaně, kterou se bude High Life show inspirovat. „Řekněme, že vše je zatím ve stádiu kvasu, kdy se hlavně řeší finance,“ sdělil Advertising Age Jon Kamen, výkonný producent a partner produkční společnosti Radical, jež by měla zajišťovat výrobu show. Původní kampaň byla založena na sugestivním hlasu, který popisoval rozkoš zdánlivě prostých věcí, a pochopitelně piva Miller High Life. V jednom z nejznámějších spotů provázel dlouhý záběr na zarostlá mužská prsa komentář: „Jmenuješ se Sally? Sally, co jí saláty? Ne? Ty jsi High Life Man a nestaráš se, kdo to ví. Nebojíš se vychutnat potěšení s Millerem.“ Kampaň před pěti lety dokázala zastavit 20 let klesající prodej značky High Life a dostala ji zpět do první desítky nejprodávanějších piv ve Spojených státech.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?