Z Komise pro cenné papíry odejde mluvčí Procházková

12. 1. 2004 10:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Z Komise pro cenné papíry odejde v únoru na základě vlastního rozhodnutí tisková mluvčí Radka Procházková. Zatím neuvedla, kam po necelých čtyřech letech práce v komisi zamíří.
Komise již vybírá jejího nástupce či nástupkyni s vysokoškolským titulem, dobrou angličtinou a darem mluveného slova. Přehled o kapitálovém trhu prý není nezbytný, ale byl by výhodou. Mluvčí například komunikuje s veřejností a médii, organizuje a pořádá tiskové konference nebo zajišťuje tiskové zprávy, uvedla komise na webových stránkách.
Procházková vystřídala ve funkci v březnu 2000 Šárku Samkovou, první mluvčí nového správního úřadu pro kapitálový trh, který vznikl v dubnu 1998. Procházková předtím působila ve Státním úřadu pro jadernou bezpečnost.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.