Wrigley nakupoval ve Španělsku

12. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Wrigley nakupoval ve Španělsku
William Wrigley Jr., chairman a CEO největšího výrobce žvýkaček na světě, oznámil, že v rámci další expanze na evropském trhu koupí jeho firma španělskou potravinářskou firmu Agrolimen. Wrigley by měla za společnost zaplatit 272 milionů dolarů. Obchod se bude týkat také značek sdružených pod hlavičkou firmy Joyco, jež podniká vedle Španělska v Číně, Francii, Indii, Itálii a Polsku. Američané ovládnou rovněž divizi výroby žvýkaček Cafosa. Značky Boomer, Pim Pom nebo Solano, které Wrigley získá, se prodávají ve více než 70 zemích. O rozšíření svého portfolia se Wrigley pokoušela už v roce 2002, kdy se snažila neúspěšně koupit pennsylvánského výrobce potravin Hershey Foods.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.