Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Vzniká United Interactive

Redakce MAM5. 1. 2004

K 1. lednu 2004 přichází na trh výzkumných subjektů orientujících se primárně na on-line prostředí společnost United Interactive (UI), vzniklá odštěpením divize TNS Interactive (TNSI) od TNS Factum. Podle zakladatele UI a dosavadního šéfa TNSI Martina Hoška bude těžištěm činnosti nového subjektu provádění průzkumu a poskytování poradenských služeb v interaktivním prostředí s využitím brandových technik, jako např. NetEval Index, ale i ostatních výzkumných řešení jak ve sféře on-line kvantitativního, tak i kvalitativního výzkumu. UI začne od ledna 2004 publikovat oborové studie s měsíční periodicitou: odstartuje NetEval Indexem pro oblast finančních institucí, následovat bude telekomunikační trh a reporty pro další důležitá odvětví. Ke změnám by nemělo dojít ani v případě projektu NetMonitor, jenž TNS Factum realizuje pro SPIR. “United Interactive se v případě projektu NetMonitor stává pro TNS Factum subdodavatelem s tím, že celý projekt zůstane i ve svém druhém roce existence ve stejné podobě a formě,” vysvětluje Martin Hošek. V případě zájmu SPIR hodlá UI v druhé polovině roku 2004 začít s testy na projekt sledovanosti sociodemografie českého internetu pro další období. Společně s Hoškem odchází z TNS do United Interactive také Radek Domanský, který působil v TNSI od února 2001 na pozici projektového manažera pro oblast informačních technologií. “Ohledně vzniku United Interactive jsme si byli jisti již na začátku léta 2003. Rozhodně tu není souvislost s probíhajícím slučováním společností TNS Factum a NFO AISA,” ujišťuje Martin Hošek.

Marketing & Media, Autor: Martin Schreier

×

Allied Domecq vybírá agentury

Starší článek

Yahoo! převádí peníze

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing
Foto: Kupi.cz/Benu

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více