Vzniká United Interactive
K 1. lednu 2004 přichází na trh výzkumných subjektů orientujících se primárně na on-line prostředí společnost United Interactive (UI), vzniklá odštěpením divize TNS Interactive (TNSI) od TNS Factum. Podle zakladatele UI a dosavadního šéfa TNSI Martina Hoška bude těžištěm činnosti nového subjektu provádění průzkumu a poskytování poradenských služeb v interaktivním prostředí s využitím brandových technik, jako např. NetEval Index, ale i ostatních výzkumných řešení jak ve sféře on-line kvantitativního, tak i kvalitativního výzkumu. UI začne od ledna 2004 publikovat oborové studie s měsíční periodicitou: odstartuje NetEval Indexem pro oblast finančních institucí, následovat bude telekomunikační trh a reporty pro další důležitá odvětví. Ke změnám by nemělo dojít ani v případě projektu NetMonitor, jenž TNS Factum realizuje pro SPIR. “United Interactive se v případě projektu NetMonitor stává pro TNS Factum subdodavatelem s tím, že celý projekt zůstane i ve svém druhém roce existence ve stejné podobě a formě,” vysvětluje Martin Hošek. V případě zájmu SPIR hodlá UI v druhé polovině roku 2004 začít s testy na projekt sledovanosti sociodemografie českého internetu pro další období. Společně s Hoškem odchází z TNS do United Interactive také Radek Domanský, který působil v TNSI od února 2001 na pozici projektového manažera pro oblast informačních technologií. “Ohledně vzniku United Interactive jsme si byli jisti již na začátku léta 2003. Rozhodně tu není souvislost s probíhajícím slučováním společností TNS Factum a NFO AISA,” ujišťuje Martin Hošek.
Marketing & Media, Autor: Martin Schreier
Podobné zprávy

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly
