Tendr na Telecom ve finále

26. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Tendr na Telecom ve finále

Telekomunikační společnost Český Telecom, která vyhlásila výběrové řízení jak na mediální, tak i na reklamní agenturu, obě řízení pomalu uzavírá. Jako první by měla být oznámena vítězná agentura na nákup a plánování médií. Podle Vladana Crhy, mluvčího společnosti, bude vítězná mediální agentura známa velmi pravděpodobně již tento týden. Český Telecom již od finalistů na mediální služby (Carat, OMD, Mediaedge:cia, Médea a Starcom) obdržel i doplňující informace, které si vyžádal po prezentacích. V případě reklamní agentury je podle Vladana Crhy vše na dobré cestě, aby výsledek mohl být nejpozději na začátku února vyhlášen.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.