Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Telecom letos sníží výdaje na sponzoring na méně než polovinu

Redakce MAM14. 1. 2004

Český Telecom letos sníží výdaje na sponzorské akce na méně než polovinu. Společnost v minulých letech na sponzoring vydávala částky v řádu stovek milionů korun. Firma například omezila podporu extraligy ledního hokeje, nebude finančně podporovat karlovarský filmový festival a divadelní ceny Thálie, uvedla ředitelka komunikace Pavla Činátlová.
Přesnou částku Činátlová neupřesnila s tím, že dosud nemá schválený letošní rozpočet. “Chceme se více zaměřit na projekty, které pro nás budou mít konkrétní efekt,” řekla a dodala, že firma chce i nadále zůstat zásadním hráčem v podpoře humanitárních projektů, jako je například Linka bezpečí pro nadaci Naše dítě, kterou podporuje již desátým rokem. Větší důraz bude klást na regionální podporu akcí menšího rozsahu a podporu formou techniky či služeb.
Velkou část letos podporovaných projektů tvoří akce nasmlouvané v minulosti. Patří mezi ně například extraliga nebo podpora českého olympijského týmu na letošní olympiádě v Athénách. V případě extraligy však poskytovaná částka, která se v minulosti pohybovala kolem 50 milionů ročně, výrazně poklesne, protože firma již nevystupuje jako generální partner soutěže,
Telecom rovněž nebude poskytovat finanční prostředky filmovému festivalu v Karlových Varech, na který v minulých letech přispíval zhruba 20 miliony korun. Budeme akci podporovat pouze formou dodávky techniky a služeb, vysvětlila Činátlová. Firma rovněž ukončila podporu akce předávání divadelních cen Thálie. Naopak pokračuje ve sponzorování filmového festivalu Febiofest.
Telecom provozoval loni zhruba 3,6 milionu pevných linek. Za první tři čtvrtletí roku firma vykázala zisk 3,7 miliardy korun při výnosech 37,5 miliardy korun. Majoritu ve společnosti drží stát, který letos zahájil nový pokus o privatizaci svého podílu.

×

Americký internetový portál Yahoo! chce vytvořit agenturu

Starší článek

O Zlatou pivní pečeť letos soutěží 45 pivovarů

Novější článek

Podobné zprávy

Akce
Foto: ADC Czech Republic

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více