Stratosféra chystá časopis pro muže a zavře Show

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Stratosféra chystá časopis pro muže a zavře Show
Start nového týdeníku pro mladé muže ve věku 19 až 28 let připravuje vydavatelství Stratosféra. V prodeji by se měl objevit v dubnu. Jeho cena nepřesáhne 10 Kč a tištěný náklad má dosáhnout 100 tis. výtisků. Název je zatím ponechán v tajnosti. „Z mediálních agentur jsme získali informace, jak je obtížné inzertně zasáhnout pětadvacetiletého muže. Našli jsme způsob, jak takového muže oslovit a přiblížit ho našim inzertním klientům,“ zdůvodnil výkonný ředitel vydavatelství Daniel Šturm. Podle kreativního ředitele Antonina Herbecka nyní propuká horečka pánského týdeníku v Anglii, kde příští měsíc startují hned dva týdeníky, Nuts a Zoo. Vydavatelství zároveň ukončí ke konci ledna vydávání týdeníku o showbyznysu s názvem Show!.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.