StarPress koupil časopis ATM

26. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: StarPress koupil časopis ATM
Vydavatelství StarPress CZ, jež mělo dosud po dlouhou dobu v portfoliu jediný titul, a to týdeník Šťastný Jim, se rozhodlo rozšířit počet vydávaných časopisů. Od vydavatelství 100+1 proto zakoupilo a převzalo měsíčník ATM (armádní technický magazín). ATM se řadí do skupiny odborně-technického tisku, vychází v nákladu 20 tis. výtisků a je distribuován jak u nás, tak na Slovensku. Podle údajů vydavatele dosahuje průměrná čtenost 50 tis. čtenářů, z nichž hlavní skupinu tvoří muži mezi 18-30 lety. Obsahové či jiné změny se v souvislosti s převzetím novým majitelem nechystají. Šéfredaktorem zůstává David Šebek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.