Staropramen pro města

26. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Staropramen pro města
Pivovary Staropramen zahajují v lednu nový komunální program s názvem „Pivovary Staropramen městům“. „Program je prvním krokem v naší dlouhodobé strategii podpory životního prostředí,“ říká Simona Krautová, manažerka pro vztahy s veřejností. V rámci programu pozve Staropramen do výběrového řízení sto největších měst České republiky, která předloží návrh na zlepšení kvality životního prostředí ve své lokalitě. Následně pak porota, složená z představitelů společnosti a odborníků na životní prostředí, vybere tři nejprospěšnější, které obdrží finanční částku až do výše 500 tisíc korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.