Navzdory celkově tíživé situaci německého mediálního trhu ukázala poslední analýza čtenosti MA Pressemedien I/2004, že na trhu časopisů je situace větší části titulů stabilizovaná. Celkově 77 ze 168 zkoumaných významnějších periodik mezi týdeníky, tituly s odlišnou periodicitou a suplementy vykázalo dokonce nárůsty svých čtenářských obcí.
Z největšího absolutního meziročního zisku se může radovat společensko-bulvární titul Bunte nakladatelství Burda Verlag, jež četlo o 471 tisíc lidí více. Se ziskem 39,4 % čtenářů si zase nejvíce relativně polepšil titul FHM se současnými 432 tisíci čtenáři. Mezi třemi velkými celostátními týdeníky oslabil pouze Der Spiegel, jehož 5,7 milionu čtenářů znamená ztrátu 3,3 %. V prestižním duelu s Focusem (+2,1 %, celkově 6,1 milionu lidí) tak mnichovský týdeník aktuálně prohrává o 458 tisíc duší. Segmentu magazínů se 14denními televizními programy vévodil titul TV 14 (+10,7 %, celkově 4,09 milionu čtenářů), zatímco jeho veškerá konkurence počítala ztráty. Nejvíce TV Movie, který odepsal 370 tisíc čtenářů. Ve skupině týdenních televizních programů nejvíce posílil Gong (+6,7 %, celkově 1,34 milionu lidí).
Ze srovnání celkových portfolií tří největších vydavatelských domů v zemi vyšel nejhůře Axel Springer Verlag, který ztratil 2,1 %. Mírně naproti tomu posílily tituly stáje Gruner + Jahr (+0,9 %) a Bauer Verlagsgruppe (+1,3 %).
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).