Skokanem roku Bunte

26. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Navzdory celkově tíživé situaci německého mediálního trhu ukázala poslední analýza čtenosti MA Pressemedien I/2004, že na trhu časopisů je situace větší části titulů stabilizovaná. Celkově 77 ze 168 zkoumaných významnějších periodik mezi týdeníky, tituly s odlišnou periodicitou a suplementy vykázalo dokonce nárůsty svých čtenářských obcí.
Z největšího absolutního meziročního zisku se může radovat společensko-bulvární titul Bunte nakladatelství Burda Verlag, jež četlo o 471 tisíc lidí více. Se ziskem 39,4 % čtenářů si zase nejvíce relativně polepšil titul FHM se současnými 432 tisíci čtenáři. Mezi třemi velkými celostátními týdeníky oslabil pouze Der Spiegel, jehož 5,7 milionu čtenářů znamená ztrátu 3,3 %. V prestižním duelu s Focusem (+2,1 %, celkově 6,1 milionu lidí) tak mnichovský týdeník aktuálně prohrává o 458 tisíc duší. Segmentu magazínů se 14denními televizními programy vévodil titul TV 14 (+10,7 %, celkově 4,09 milionu čtenářů), zatímco jeho veškerá konkurence počítala ztráty. Nejvíce TV Movie, který odepsal 370 tisíc čtenářů. Ve skupině týdenních televizních programů nejvíce posílil Gong (+6,7 %, celkově 1,34 milionu lidí).
Ze srovnání celkových portfolií tří největších vydavatelských domů v zemi vyšel nejhůře Axel Springer Verlag, který ztratil 2,1 %. Mírně naproti tomu posílily tituly stáje Gruner + Jahr (+0,9 %) a Bauer Verlagsgruppe (+1,3 %).


bunte.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.