Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků

Satiru o Berlusconim v televizi cenzurovali

Redakce MAM26. 1. 2004

Program nositele Nobelovy ceny za literaturu Daria Fo s názvem L’anomalo bicefalo (Dvojhlavá odchylka) byl dosud na turné po Itálii, na kterém ho vidělo asi 50.000 diváků. V pátek večer se satira vysílala poprvé na kanále Planet, který je součástí placeného balíku Sky Berlusconiho konkurenta, australského mediálního magnáta Ruperta Murdocha. Senátor Marcello dell’Utri z Berlusconiho strany Forza Italia však pohrozil v případě odvysílání právními kroky za pomluvu premiéra. Stanice Planet program následně odvysílala, ale bez zvuku, což omluvila jeho dočasným výpadkem. Na úvod programu spáchá mafie atentát na Berlusconiho a ruského prezidenta Putina, který pro toho druhého skončí smrtí. Berlusconi přežije a díky chirurgickému zákroku mu implantují polovinu Putinova mozku. Je to narážka na to, že Berlusconi nedávno údajně podstoupil plastickou operaci kolem očí, tzv. lifting.

-tasr-

×

IAudit: Připojení na internet přes mobil a kabel předstihly ADSL

Starší článek

Slovenské televize se dohodly na měřičích sledovanosti

Novější článek

Podobné zprávy

Média
Foto: Rock Radio

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více