Růst menšin v reklamě

19. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Růst menšin v reklamě
Podle oborové asociace Institute of Practitioners in Advertising (IPA) roste zastoupení herců tvořících etnické menšiny v televizní a tiskové reklamě. Podle výzkumu IPA a Extreme Media v lednu 2003 jen ve 2 procentech reklam vystupovali afričtí či asijští herci. V listopadu téhož roku už to bylo v 7 procentech z nich. Podle posledního sčítání lidí v Británii v roce 2001 vzrostl počet minorit ze 6 na 9 procent populace. IPA je toho názoru, že tato část obyvatelstva disponuje vyšším příjmem než kdykoliv předtím, celkem 32 miliardami liber.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.