RTL s novým designem

5. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: RTL s novým designem
Přesně k 20. výročí založení 1. ledna 2004 představí německá televizní stanice RTL svým divákům nový korporátní design. Spřízněná kolínská agentura RTL Creation vyrobila na klíč nové logo, úvodní televizní i reklamní znělku. Centrálním motivem bude tzv. Liquid Logo s prvky 3D animace ladně se pohybující na bílém pozadí. „Akcentujeme především fakt, že RTL je subjekt živý, stále v pohybu, přátelský k divákům a s pořady disponujícími vysokou informační hodnotou,“ zdůvodnil nové řešení obchodní ředitel RTL Creation Michael Hajek.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.