Rockshock je zpátky

26. 1. 2004 00:01

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

Hudební magazín Rockshock, vydávaný stejnojmennou společností, jehož vydávání bylo v závěru loňského roku z finančních důvodů pozastaveno, se opět vrací na trh. Přešel však z původní čtrnáctidenní periodicity na měsíčník a zvýšil cenu na 39,50 Kč. Od únorového čísla chce navíc začít vycházet ve standardním formátu A4.


rockshock.jpg ()

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.