Reklamní trh v USA čeká letos růst o 7,8 %

16. 1. 2004 09:01

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Reklamní trh v USA čeká v letošním roce opět růst. Výdaje na reklamu mají letos stoupnout o 7,8 procenta na 138,4 miliardy USD po zvýšení o 6,7 procenta v roce 2003. Vyplývá to ze zprávy výzkumné agentury TNS Media Intelligence/CMR. Celkové výdaje na reklamu mají letos podpořit hlavně letní Olympijské hry a volby prezidenta. Největší růst se očekává hlavně ve španělsky mluvících televizích, na internetu a v lokálních televizních stanicích. Největšími zákazníky mají být technologické společnosti a automobilky. Reklama v médiích vydávaných ve španělštině letos podle předběžných údajů stoupne o 15,7 procenta. Výdaje na internetovou reklamu mají byt vyšší o 12,1 procenta. U příjmů z reklamy lokálních televizních stanic počítá TNS s nárůstem o 10,8 procenta. Nejpomalejší růst v rozmezí pět až 5,5 procenta se čeká u venkovní reklamy a reklamy v novinách. Výhled TNS je optimističtější než výhled dalších agentur. Ty očekávají letos zvýšení reklamy o pět až sedm procent. Studie TNS totiž zahrnuje pouze média, jako televize, rozhlas a noviny. Nezahrnuje jiné kategorie reklamy, jako přímé zasílání reklamních letáků či inzerce ve zlatých stránkách. Tyto kategorie zažívají slabší růst, napsala agentura Reuters.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.